Hela dagen..

Shit.. Gick och la mig redan vid 20-tiden igår och vart väl väckt några gånger tills typ kl1 då Udden och Elliott skulle lägga sig och då börja bråket med Elliott som inte ville sova.. Vid 3-tiden tror jag att han somna.. Tack vare samma sång som förra gången.. ;P Fast Udden var mycket smartare än jag och bytte ut "Floder av ditt blod", först till "floder av ditt öl" (?) och sedan "floder av ditt ÄLG" (???).. Hans ursäkt var: Han börjar ju förstå massa nu.. *haha* Visst tänkte jag lite på texten när jag sjöng den men inte så pass mkt att jag skulle ändra den.. *haha*

Har idag försökt att gå igenom alla mina 47 mail oxå men det har inte gått så bra då jag inte fått sitta så mkt vid datorn.. Har haft annat för mig helt enkelt.. :) Så så fort jag gått igenom 4-5mail så var jag tvungen att gå iväg och då hade jag ju fått 4-5 nya mail.. Inte lätt inte lätt och 90% av mailen var ju självklart från Bloggkoll så först NU har jag gått igenom alla.. *skönt* Kändes ju lite skumt att läsa bloggar som var skriva för över 12-timmar sedan.. :/ Men men man vill ju inte missa.. *haha* ;P

Och så tänkte jag att när jag ändå håller på med mailläsandet så fortsätter vi med min "hamster" mail.. Och vad möts man av där?! Jo 73 nya mail! AHHH!!! Galet.. *suck* Kan säga att INGET är reklammail.. :P Well well det är väl bara att sätta igång.. :) Oftast brukar det inte vara så långt innehåll i dom mailen.. :)


Kommentarer
Postat av: Eva

Vilken mailskörd! :o)
Du har att göra...
Hoppas du haft en skön fredagskväll!
/Eva


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback