God natt!

Dagen har gått rätt fort.. :) Upp vid 9, sen slöa till Elliott gick och la sig och sov middag vid 13-tiden och sen när han gick upp vid 14.30 nångång lr vad klockan nu var så var det bara att klä på honom och åka hem till mamma.. :)

Halvvägs hem till mamma kommer jag på att jag har glömt kaffekokaren PÅ.. Starkt jobbat PG! Så det var bara att vända.. *suck* Mamma tyckte inte d var nå vidare kul då hon hade en kompis som satt och väntade på henne hemma.. ;P Plus att Flisan var ju ensam hemma.. Eller ja så ensam man kan bli med 5 hundar och 6 katter.. ;P

Sen efter en stund hos mamma med Lasagne till sen lunch så var det off to Fäboden och shoppa lite.. :) Lillebror behövde kattmat så då åkte jag och mamma dit.. Plus att mamma behövde mat o snäckskal till hönsen.. :) Snäckskal måste höns äta för att få kalken som gör att äggskalet blir så hårt.. ;P Eller nått sånt.. *haha* Lite snappar man upp.. ;P Vissa hönor lägger ägg utan äggskal när dom sitter högt uppe på dörren och då säger det SPLASH! när ägget hamnar på backen.. *haha* Fast den hönan är tyvärr död nu tror jag.. :( Dumma räv.. Eller var det höken?! Well well det var länge sen iaf..

Efter Fäboden bar det hem till mamma igen och då hade morfar Lasse kommit hem och han hade med sig tvillingarna.. :D Så Elliott fick massa roliga att leka med.. Tvilling kusinerna, morfar och flisan.. En hel drös lekbara människor.. *thihi* :D Elliott var glad.. :) Jätte glad.. Tills att han vart trött.. Då vart han grinig.. ;P

Eftersom vi var borta så var han uppe lite för länge, men förhoppningsvis sover han hela natten och går upp senast klockan 10 imorgon iaf.. :) Längre än 10 får han inte sova.. Det är inte bra.. Onödigt att förstöra hans vanor nu när vi äntligen fått bra tider som funkar!! Nu ska jag bara få mina egna vanor att funka!! *thihi* :)

Men jag känner att det måste jag börja göra.. Jag måste börja ta i tag i dessa "småsaker" för om jag inte kan göra det så kan jag ju knappast göra större saker som jag så gärna vill göra!! ;) För att inte säga för mkt.. *haha* :P

Förresten så har mamma lovat bort mig på jobb.. *haha* Hon bara lovar och lovar utan att fråga mig först.. :P
Fast det skulle vara kul! Det tror jag faktiskt att jag skulle klara av att göra! Och det skulle ju inte vara helt fel med varken sysselsättningen lr ersättningen.. ;P För det hoppas jag att jag får! Det är ju lördagar det handlar om.. *thihi* :P Det värsta är att det kanske är redan nästa lördag då jag har annat planerat.. :/ Fast om jag måste jobba så tror jag nog att jag väljer det före det andra..

Nää nu ska jag gå och krypa ner under täcket med min älskling!!


God natt! Hoppas ni alla drömmar massa söta drömmar!! ;)

Kommentarer
Postat av: Eva

Jag tyckte tvärtom igår... att dagen gick lite långsammare och jag hann med saker som jag inte brukar göra. Och det var så skönt! :o))
Tiden rusar alltid iväg för mej annars och jag hinner ingenting.

Hoppas du har sovit gott och får en bra lördag! :o)
/Eva


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback