God morgon!

Vadå god? Idag börjar dagen alldeles för tidigt, iaf om du frågar mig. Elliott däremot verkar inte ha nått emot det.. :/
Så här tidigt har han nog aldrig vaknat.. Nu är jag verkligen glad över att jag gick o la mig den tiden jag gjorde, fast jag önskar lite att jag hade gått och lagt mig samma tid som Ellis så att jag hade kunnat få lite mer sömn.. *thihi*

Idag är jag trött inte bara i huvudet utan i kroppen oxå.. Usch.. Ska jag orka tvätta ikväll.. :S Känns ju långsökt typ men det måste jag! Jag ska lägga mig och sova middag med Ellis sen när den stunden har kommit.. *haha* Bra att man knappt hinner stiga upp innan man börjar fundera på när man får gå och lägga sig igen.. *haha* :P

Elliott har iaf fått ny blöja och frukostvälling. Jag ska fixa lite thé till mig och nån macka för att jag är lite hungrig faktiskt.. :) Sen får jag väl börja pricka av saker på min lista som jag skrev igår.. ;P 10st saker har jag på min lista, får se hur många saker jag hinner göra.. Tvätta är inte med på listan. Så med det blir det 11st saker.. ;P

Vad ska ni ha för er idag då? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback