God morgon!

Morgonen här hemma började för ca 1 timme sedan då Elliott bestämde att vi skulle gå upp. :)

Så nu har han fått både frukostvälling och frukostmacka.. :) Själv sitter jag och väntar på mitt thé.. :)

Har varit duktig och satt igång en maskin disk oxå.. Och det behövdes verkligen.. Har en viss pojkvän som bara dumpar disken i köket där det får plats och om det inte får plats ja då får det ligga kvar så fint på bordet..
Och nu när jag varit sjuk har jag inte orkat att ta itu med det men idag känner jag mig lite bättre så då var det ju lika bra att passa på.. :) Ta tillfället i akt sas.. ;)

Ska försöka hitta lite ork att dammsuga oxå, men det återstår och se om Elliott kan hjälpa till med sina leksaker annars om jag ska dammsuga runt dom blir nog inte bra.. ;P

Nu ska jag avnjuta min kopp med thé och hoppas att den lindrar min hostiga hals lite.. :)

Vad händer hos er idag då? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback