Fryser..

Ja jag tycker att det är lite kallt här hemma.. Martin satt och snacka nått om in och ut luft, jag hade för mkt av det ena det är därför det är sånt baksug i lägenheten.. Huh?!

Han satt och berätta nått skämt om Ronny & Ragge, ett kontor som det slogs upp en vägg emellan och in och ut luft.. Jag satt som ett frågetecken och sa: "Det där är sånt ni bygg gubbar har skitskoj åt, men vi vanliga dödliga (lr ja jag sa blondiner) fattar ingenting av det du just sa".. Och inte tyckte jag det var roligt heller.. Är säkert en helt annan sak om man ser det men men..

Elliott har varit borta halva dagen och kommer att sova borta i natt oxå.. Så han kommer inte tillbaka förrens imorgon och då ska vi på kalas.. :) Min syster fyller år..

Men trots att jag varit barnfri så har jag inte fått så mkt gjort.. Jag gjorde misstaget att sätta mig vid datorn och då fick jag massa förfrågningar om mina hamsterbejbs jag har just nu.. Och alla ville ha kort, sen så ville dom ha nya kort osv.. Så idag har jag sprungit in och ut ur det där jävla hamsterrummet så jag funderar på att aldrig gå in dit mer.. (Visst det där håller i 5min, funderar reda på att gå in och kolla till mina pälsklingar)

Nu e jag jätte trött.. Skulle vilja lägga mig i badet en stund för att få upp värmen men hur kul är det att ligga i badet när man har besök av lillebrorsan och hans kompis.. :S Iof sitter dom och spelar Heavenly Sword men ändå.. Nej usch..
Jag funderar på att säga att det börjar nån film snart så att dom måste gå hem.. Eller så går jag och lägger mig och går upp tidigt imorgon.. Har inte riktigt bestämt mig än.. Vi får se.. Först ska jag väl till Ica och handla frukostbröd för det kommer jag inte orka imorgon.. :P

En av anledningarna till att Ellis skulle åka bort var ju för att jag skulle få lite tid för mig själv men Kim har varit här enda sedan Ellis åkte.. Så så mkt tid för mig själv har jag fått.. *haha* Men man jag kan ju skicka iväg dom, men sånt tycker jag e elakt.. Så det är väl bäst att låta dom små barnen leka av sig lite.. ;P

Nu ska jag iväg till Ica innan dom stänger.. :)

Kommentarer
Postat av: Annika

Alltid svårt att komma igång med trista saker...så som just städning =)
Usch här inne här det också jättekallt! sitter ilnindad i 2 tjocka täcken men inget tycks hjälpa...

Postat av: Annika

Att skriva om mitt mål på bloggen ger en extra sporre...skulle kännas misslyckat att inte klara att gå ner dom 10 kilona nu när alla vet =)

2008-01-05 @ 21:59:24
URL: http://ysolla.blogg.se
Postat av: Jennifer

väldigt kallt ute!

2008-01-05 @ 22:48:32
URL: http://fashionlady.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback