Favorit i repris..

F*n vad jag älskar denna!! Den får mig att skratta varje gång!! Helt skumt juh!! *asg*

image406
Mammas katt på bilden.. Jag testa på Myinheratage tror jag sidan heter!? Nån som vet länken? Men iaf.. Jag testa mest för skojs skull och vem visste att våran stentrappa är lik Odion Redon.. Vem det nu är?! *haha*

Förresten e Blubbie söt!! ;) Tjock och gosig! En riktig gosklump! :) Har exakt samma teckning som sin mamma bara det att Blubbie är blå och korthårig medans mamma Kia är svart och långhårig.. Har för mig att Blubbies teckningen kanske är spegelvänd oxå mot mamma Kias.. *hmm..*

Kommentarer
Postat av: P

min mamma blev lik en manlig skådespelare en gång haha :D kul när man är kvinna liksom.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback