Ensamma igen..

Nu har Udden åkt hem så nu är jag och Ellis ensamma igen.. Men inte allt för länge för att på torsdag kommer han igen.. Och då ska jag tvätta.. *blää* Men men måste göras.. :)

Nu har vi nyligen ätit pizza strax innan han stack, just nu håller Ellis på och leker i hallen.. Efter maten gick han in och lekte i toan lite.. Inte jätte kul tyckte vi men han hade skoj.. *haha*

Nu kommer han dragandes på min jacka.. *haha* Den är ju minst lika stor som han.. *haha* Undra vad han ska med den till.. Han håller på och drar runt den i vardagsrummet nu.. Nu försöte han gå in till köket oxå men soffan stod i vägen.. :P

Jag är fortfarande trött.. Ska se om jag orkar skriva ner vad som hänt i helgen lite senare.. Kanske när Ellan gått och lagt sig, dvs om ca 2 timme eller nått..

Imorse ringde det en tjej till min mobil klockan 07.30 ungefär.. Hon hade ringt fel.. Kul va?! Hon väckte Elliott.. *grr..*
Jävla Linn!! Hon hette så.. *thihi* :P

Men men då fick Udden gå upp med Ellis, och det var väl för det bästa eftersom han ska upp kl 5 imorgon.. ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback