Döing..

Jag gick in till hamstrarna för att kolla till dom lite och då står 2st av ungarna i matskålen och så ser jag att nån av ungarna ligger under som dom över bara trampar på.. Så jag plocka bort dom 2 översta och tog ur matskålen med den lilla hamsterplutten i och la den på buren och sen började jakten efter kameran.. :S Men jag hittade den till slut så jag kunde bjuda er på dessa bilder.. :)

  
(Klickbara bilder)

Tror ni jag fick lite halv magknip när jag såg lillan som låg och SOV i denna döingställningen.. ;P Och när jag petade henne på magen så kurva hon bara ihop sig ännu mer.. *thihi* Men hon levde iaf.. :)

image327

Den som köper denna lilla rost flickan kommer få en stor personlighet.. Jag tror nämligen att det är samma pajas som rymde och har gjort ett x antal andra hyss.. ;P Men det är bara vad jag tror, hon och hennes syster är väldans lika varandra.. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback