Caroline Winberg..

I söndags när jag och Linda åkte UppTåget från Tierp till Uppsala så satt det en söt, smal blondin med fräknar i sättet på andra sidan gången. Jag kollade på henne och direkt tänkte jag på Caroline Winberg. Fast jag visste inte vad hon hette. Men en världsmodell som vart upptäckt ung. :) Hon är väl fortfarande rätt ung.. ;)
Men jag tänkte inte mer på det. Jag vågade ju inte fråga eftersom jag inte visste vad hon hette och om hon hade sagt att hon var Caroline Winberg hade jag inte vetat vem det var heller.. *haha* Sån stor koll har jag.. :P

Men sen så såg jag en bild på henne och hon är i sthlm just nu, och det fick mig väl att tänka till igen att det borde ha varit hon.. Sen nu imorse såg jag den här bilden från
http://stockholmstreetstyle.feber.se/
Och där känner jag kanske inte igen henne för att hon hade typ inge smink på sig på tåget plus att hennes hår såg normalt ut då.. *haha* Men nått annat jag la märkte till, som jag la märkte till på tåget var hennes VÄSKOR! :P
För det första att hon hade två väskor, och sedan den lilla röda.. Inte i min smak, om man säger så.. :P Jag gillar färgen men jag gillar inte "kedje"handtagen, och det var det jag la på minnet.. :) Pälsen eller kläderna har jag dock inge minne av men just väskorna.. Den svarta gillade jag.. ;) Lagom storlek och jätte snygg och praktisk!!

image424
http://stockholmstreetstyle.feber.se//feber/art/39235/caroline_winberg/


Jag gillar hennes skor! :) Om du går in på länken kan du se en närbild bara på skorna.. :) Sen måste jag säga att hon är minst lika vacker, om inte vackrare, i verkligheten som hon e på bild! ;)

Kommentarer
Postat av: Linda

Inte såg jag henne. Varför sa du inget? :P

Postat av: leopardia

det är väl hon, som mick jagger raggade på? ringde hem till henne och höll på och hon bara
- ähum, nej tack.

2008-03-03 @ 07:45:28
URL: http://leopardia.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback