Besök..

Det vart ingen disk i diskmaskinen.. Jag hann inte.. Jag fick finbesök istället.. Mamma, Lasse och barn kom.. :) Jag fick visa upp hamstrarna och min fina stökiga lägenhet och så fick jag sällskap av mamma till Ica för att handla frukostbröd.. :) Trävligt Träävligt..

Fy vad jag känner för att göra nått!! Säkert bara för att jag inte har några pengar.. Jag vill bara dra nånstans.. Antingen till Uppsala lr sthlm.. Skulle vilja gå och bada med Elliott oxå men det kan jag inte.. *muttrar*

Well well jag ska drömma vidare.. Funderar på om jag kanske ska fota mitt badrum och ta hjälp av er få som läser min blogg om hur jag ska göra.. Jag vill måla, jag vill göra nånting.. Det är inte fint som det är.. :/

Help me.. :)

Kommentarer
Postat av: Toge

Men hallå...Ni ska ju komma ner till oss!!
Ahh!! Att ni inte förstår det.. :P thihihi

Postat av: Linda

Minns inte riktigt hur ditt badrum ser ut.. men jag ser lila framför mig.. mörklila.. och massa ljus!! :) Jag ser verkligen det framför mig! :D

2008-01-16 @ 22:09:09
URL: http://loserangel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback