Barnet sover..

Nu sover äntligen barnet igen.. Han har väl sovit ca 30min lr nått.. Jag ska sova jag oxå men ville bara släppa ut Oliver på en sista kissrunda innan vi nannar för natten.. :) Han e så duktig min lilla grishund! :D

Det känns som att jag ska göra nått imorgon men jag har ingen aning om vad.. :S Nästan hela det här året har jag känt mig smått förvirrad. Det är nått jag glömt, lr nått jag ska göra lr vad som helst men jag vet inte vad.. Är det nått lr spelar mitt huvud mig ett spratt?! Förut trodde jag det var städningen men neee det e det inte seerrruuuu.. Fick ju det fixat... ;P Så nu vet jag inte.. Men jag kan inte släppa det heller.. Bajs bajs..

Ska försöka ta tag i kläderna i sovrummet igen iaf imorgon hade jag tänkt.. Får se hur pigg och hoppig man e imorgon.. Först måste jag gå å lägga mig och det ska göras..... NU... :D

Kommentarer
Postat av: Annika

Oj vad jobbigt!
hur gammal är elliot? vilken liten buse som håller dig vaken ända till kl4!

jag tycker
bäst om rosetterna faktiskt =)
lite puttinuttigt sådär =)

Postat av: The Pet Shop

Du har väl inte missa vår tävling, där vovven kan vinna ett nytt halsband?
=)

2008-01-08 @ 11:33:32
URL: http://thepetshop.blogg.se
Postat av: Annika

8-bitars =)
det var sambon som fixa det till mig.
www.emulator-zone.com o ladda ner nestopia. sen kan du söka på dom spelen du vill ha och hitta sidor med dom där du kan ladda ner dom

2008-01-08 @ 14:27:36
URL: http://ysolla.blogg.se
Postat av: Toge

Ehh...hela detta året??
Och hur länge har det varat?? haha

2008-01-08 @ 23:05:43
URL: http://deliciousone.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback