Äventyr..

Fast så mkt till äventyr var det väl inte.. *thihi* Jag, mamma, lillasyster Felicia och lillebror Kim åkte till Fäboden och handlade lite mat till djuren.. Jag handlade matskålar till hamstrarna, torkade brännässlor, äggfoder och så kräckers till kaninen.. :) Matskålarna hade gått upp 100% i pris, dvs från 4kr till 8kr.. Det blir en rätt stor skillnad när man köper 10st.. :/ Men men det är ju billigt iaf.. :) Men matskålarna är smååå, dom används när hamstrarna får gröt. Brännässlorna tänkte jag ge till Jussan eftersom hon precis haft sin kull, plus att det uppskattas av hela gänget.. Jag tror tom Oliver äter av det.. :S Men han e ju en knäppis hund han.. *haha*

Igentligen skulle jag bara köpa matskålarna för 40kr (visste ju inte att dom höjts) och sedan äggfodret men det råkade bli lite mer.. *thihi* Som alltid när man går i djuraffärer.. *thihi*

Pratade lite med Thomas oxå så att han ska hjälpa mig med mina duna burar så att jag slipper slänga alla pga att dom biter sönder dom.. *grr* Det lär väl gå på en liten summa men om man tar det pö om pö så blir det förhoppningsvis inte så farligt. :)

Och nu tappa jag helt tråden vad jag skulle skriva mer så nu pyser jag väl vidare.. Ska snart testa att baka croissanter för första gången.. Hoppas det blir smaskens.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback