Ahh..

Komma ihåg att jag har bytt lösenord!! Jag glömmer ju hela tiden.. *suck*

Jag har haft samma lösen på ALLA ställen sedan jag började med internet för typ 100 år sedan så vanan sitter rätt bra där.. Till hotmailen har jag väl lärt mig men inte på andra ställen.. Har iaf varit så pass smart att jag INTE har samma lösen på hotmail och andra grejjer igen iaf.. *thihi* ;P

Jag vill inte att nån ska logga in på min msn och skriva att "jag tar den i tvåan".. *asg* Läste nämligen på ett forum att dom som hade hackat sig in delade ju med sig med lösen och grejjer så det var ett fler tal som fick sina mail hackade och då främst deras messenger där dom satt och roade sig med att skriva massa snusk till folk.. Väldigt givande.. :/

När jag började läsa de första av de 132 sidorna på forumet så hade jag väl ett litet leende på läpparna för att det var ändå så pass harmlösa grejjer.. Logga in på msn och skriva till folk är väl nått alla har gjort från en kompis msn medans dom varit på toa lr whatever men sen när man kom fram och dom hade raderat massa folks mail och gått in och ändrat lösen och grejjer då blir man lite arg.. Eller iaf jag.. Så jävla respektlöst!! En kille hade gått in i en annans killes mail och skickat mail till hans mamma om att han var homosexuell och grejjer.. Sen vet jag inte allt dom gjort.. Nån hitta nakenbilder, men som tur va hade dom inte delat med sig av dom på forumet! ;) Det hade varit riktigt taskigt.. Nån hade även beställt massa saker från H&M till nån person.. :/

Ja jag kan bara säga att jag är glad att jag satt vid datorn så att jag slapp det där!! Jag hade fått panik.. :/
Känner mig fortfarande lite osäker.. :/ Men hoppas att känslan ska gå över snart.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback