20 frågor..

1: Senaste personen du skickade sms till?
Måste ha varit Udden. *thihi* :)

2: Senaste personen du fick sms av?
Senaste sms:et var från Gisele igår kväll, men jag har fått mms från Kim på Daisy som är med på jobbet idag.. :)

3: Senaste personen som du ringde till?
Udden.. :)

4: Senaste personen som ringde dig? 
Mamma.

5: Senaste personen som fick dig att skratta? 
Det var nog Elliott.. :) Han är rolig ibland. :D Teaterapa om inte annat.. ;P

6: Senaste personen som såg dig gråta? 
Måste nog varit Udden..

7: Senaste personen som du pussade? 
Elliott.. *thihi* :D Han är så pussvänlig :D

8: Senaste personen som du hånglade med? 
Det var däremot Udden.. :) Den enda jag hånglar med.. ;D

9: Senaste personen som du hörde sjunga? 
Just nu spelas Shakira på radion.. Annars brukar Elliott "sjunga" med i vissa låtar, jätte gulligt! :D

10: Senaste personen som fick dig arg?
Elliott kom precis och rev mig jätte hårt på handen. Då blir jag arg!! Dumheter han håller på med!

11: Senaste personen som trampade på din fot? 
Hmm.. Bra fråga.. Senaste djuret var iaf Daisy klumpfot.. ;P

12: Senaste mat du åt? 
Frukost: Thé och mackor..

13: Senaste ordet du sa? 
"BRA!" Så klappade jag händerna..(Elliott duktig)

14: Senaste filmen du såg? 
Det var nog "28 dagar senare" med Udden i helgen som va.. :)

15: Senaste du uppskattade mest?
Jag uppskattar att Kim lyssna på mig och tog med sig Daisy till jobbet idag! Han har även frågat så att hon ska få följa med till jobbet hela veckan. Så han skrev till mig att på måndag måste jag vara frisk för att få kommer hon igen.. ;P Det uppskattar jag verkligen att jag slipper henne i några dagar! ;P

16: Senaste låten du lyssnade på?
Jag lyssnar på NRJ webbradio så det spelas massa men jag lyssnar inte riktigt på det utan det bara spelas.. ;P Nu sjunger nån "Please don't stop the music".. Vad d nu e för låt? :P Det är väl Rihanna.. Låter som det iaf.. :)

17: Senaste mest spelade låt? 
Antingen "Hey there Delilah" sjungen av Chipmunks.. ;P
http://www.youtube.com/watch?v=QtTW_13B6B4
Eller så är det Chipmunks med "Apologize" http://www.youtube.com/watch?v=Td4sNLmZXWo

18: Senaste tanken var om? 
Det är dax för Elliott att sova middag nu.. Jag ska nog oxå ta mig en liten luring.. ;P

19: Senaste förälskelsen var med? 
Udden.. :) Fast Molly o Chaplin ligger jävligt högt upp på listan oxå om djur räknas.. ;P

20: Senaste festen? 
Jag åkte med på Se7ens nyårscruise på Viking Line mellan den 1-2 jan 2006! Sedan dess har jag inte varit på nån fest.. ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback