Yes!

Nu e Nathalie ännu gladare.. ;P För det första har hon hittat vinster till tävlingarna! Så dom kommer troligtvis upp under kvällen.. ;D

Sen så har jag haft problem med små svarta äckel djur men har inte hittat källan. Dessa djur brukar man hitta i tex hamster/kanin mat och jag har kollat i alla små påsar och burkar jag har. Den stora säcken med hamster mat har jag inte ens inne längre utan den står ute i förrådet där det är kallt.. Men jag har inte hittat källan.. Förrens nu!! Och vad var det som var boven?! Ja du en påse med hirsh kolvar som låg i ett av glasskåpen i tv-hyllan! Jag hade lagt in dom där för att undvika att Elliott hade ut alla och sen helt glömt bort.. Jag hade lagt en kasse på den påsen så jag såg den ju inte ens när jag leta men nu bestämde sig Elliott för att ha ut den kassen så då när jag skulle lägga in den igen så hittade jag ju boven i dramat! Jag tänkte först öppna men när det ramla ut en hel drös med äckeldjur bara jag flytta på påsen så sket jag i det utan jag slängde direkt in den i frysen! Bort med äckeldjuren! Nu har jag även tvättat rent och sprayat på platsen och jag hoppas verkligen att jag blir av med dom små äckelkrypen nu! Inge trevligt att ha! Om jag vill ha nått nytt husdjur så vill jag välja det själv och mini kryp ligger inte på min önskelista!

Men nu ska allt vara fixat iaf! Nu ska dom inte ha nån plats att gömma sig på längre! *mouhahahahahaha*

Sen så hittade jag mina vantar oxå.. Men det spelar ju ingen roll nu när jag köpt nya, som jag inte användt.. *haha* Känner ni mig?! Bortslarva tror jag nog att jag heter i mellannamn.. :P *haha* Nathalie Bortslarva.. Det låter väl fint.. *haha* :P Eller Nathalie Slarvmaja kan gå bra oxå.. Fast Bortslarva låter lite polskt och härligt! *haha* ;P

Kommentarer
Postat av: Maria

hahaha mm det kan man undra, när jag tänker på sånt onödigt så faller en massa vettiga saker som jag pluggat in - ut igen, haha hur ska det gå med lektionen jag ska hålla i morgon när jag tänker på giraffpenisar? hahaha

2008-02-28 @ 19:40:21
Postat av: jenny

var med och tävla om ett par jätte fina bamboo, anmäl dig i våran blogg och skriv sedan ett inlägg om våran tävling i din blogg, (andvänd gärna våran bild) :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback