Urk!

Just nu röker grannen.. Jätte trevligt att all rök åker in till mig trots att jag har varken balkongdörren eller något fönster öppet.. Jätte trevligt!! NOT!!

Jag hatar folk som röker! Det är fan det dummaste man kan hålla på med! Okej om man vill förkorta sitt eget liv, det säger jag inget om, men att förpesta luften för alla oss andra som valt att inte röka det är inte okej!
Och dom som röker hemma.. URK!! Dom som röker i närheten av sina djur borde utrotas!!

Slutsatts: Alla som röker är idiotiska egoister!!

Så nu fick jag det sagt oxå.. *haha* :P


Men att jag ska drabbas av röklukten när jag sitter instängd i mitt eget hem är INTE okej! Visst är det en sak om man har balkongdörren lr nått fönster öppet men när hela lägenheten är så instängd att man själv håller på å somnar av syrebrist så är det inte okej!! Men det är ju inte grannens fel utan dom som byggt lägenheterna!! Död åt dom! :P

Kommentarer
Postat av: Linda

Håller med ...rök är inget vidare!

Kyckling..det är gott!
Tack för tipset!

Postat av: Essan

Min granne röker oxå så det luktar överallt....usch!

2008-02-13 @ 12:56:33
URL: http://dezember.blogg.se
Postat av: Linda

Jag håller helt och fullt med.. HATAR rökare! Men det kan jag ju egentligen inte säga eftersom nästan hela min familj röker.

2008-02-13 @ 14:02:42
URL: http://loserangel.blogg.se
Postat av: Susie Kate Mela

jag hade också blivit sur om någon hade rökt in i min lägenhet, det luktar ju inte gott direkt ..

2008-02-13 @ 17:07:21
URL: http://candykate.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback