Uppe och mätta..

Nu har vi kommit upp och är väl lagom utvilade men jag ska nog fixa iordning mig lite kaffe iaf.. *thihi* ;) Vi har även hunnit äta lite mat.. Det vart pyttipanna med korv och ägg.. Eller rättare sagt en omelett med korv och krögarpytt.. *thihi* ;P Det var vad jag vart sugen på när jag kolla i kylen o frysen.. Mamma kom hit tidigare med en hel platta ägg så nu har vi lite.. :) Gott med helt färsta ägg.. Dom är nog max 3 dagar gamla om ens det.. :P Direkt från hönsgården.. *thihi* :D Dom är så mycket godare än dom man köper i affären! Och nyttigare oxå för den delen. ;)

Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Funderar på att börja gå igenom lite saker som står och "skräpar" i tvhyllan.. :)

Nån som kan tipsa om nån bra film?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback