Sjukt barn..

Det märks att Elliott är sjukling.. Han har precis gått upp!! :O Dvs han har sovit ca 3½ timme.. :S
Mamma ringde och väckte mig runt 16 så jag prata med henne i telefon i ca 30min innan Elliott vakna. Jag hade precis tänkt gå och väcka honom..

Håll tummarna att han somnar i tid i kväll iaf.. Men det brukar inte vara nå problem. Han är som mig; När han är sjuk sover han mkt.. Han försöker sova bort sjukdommen.. ;P Förhoppningsvis funkar det! ;)

Nu ska jag fixa iordning lite mat så att både jag och Elliott kan bli lite mätta i magen.. :)

Kommentarer
Postat av: Toge

Pytteskinn = Gåshud!

Postat av: Toge

Japp,han sitte i vardagsrummet i Bengas stol!
Han har en sådan stol som Joey & Chandler har i Vänner, sådan lutar sig tillbaka i så åker fotstödet upp/ut!
Där sitter han alltid när vi är däruppe!
Perfekt!

2008-02-26 @ 19:42:21
URL: http://deliciousone.blogg.se
Postat av: Toge

Ja, det är nog många som vill bita i hennes läppar..
haha!

2008-02-26 @ 19:43:20
URL: http://deliciousone.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback