God natt!

Nu är det dax att knoppa! Ska vara på jobbet senast kl 9 och innan dess ska jag hinna med att duscha, äta frukost, fixa iordning både mig och Elliott. Ja you get the point.. Helt klart dax att sova mao.. ;P

Har tagit kort på det jag köpte idag.. Får se om jag orkar lägga upp det imorgon.. ;P Jag är nöjd iaf.. :) Var förbi ÖB oxå en snabbis och köpte lite gojjs.. :)

Katterna har redan somnat. Den ena ligger i soffan och den andra har lagt sig på dataskärmen för att hålla kolla på mig.. Tur för honom att jag inte har en plattskärm då.. :P *thihi* Men fy vad jag skulle spara plats om jag hade haft en sån.. :/

Nej nu ska jag inte spåna helt ur spår.. Får inte glömma hamstern imorgon!!

NU=SOVA!!

God nattersch!! :D

Kommentarer
Postat av: Ladysoul.se

Hahah.. *glädjetårar* :´) .. Du har fått mig att gråååta.. Haha.. Åååh.. jaaaaa.. Jag vet inte vad jag ska säga :D .. Jag får se till att trycka ut en till snart :D .. Blir det en flicka är Elliott bokad!! Blir
det en pojke har vi bekymmer.. Min son ska inte böga sig så då blir det din plikt att baka en flicka :P :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback