God natt!

Fy bubblan vad trött jag är.. Det har tagit mig typ 1 timme att "!äsa" igenom alla blogginläggen.. Huvudet värker just nu och ögonen och näsan känns helt skumma..

Jag vakna imorse med ont i halsen och nu har näsan börjat rinna.. Dvs JAG ÄR SJUKLING!! :(

Jätte jobbigt då jag vet att helgen ser ut som den gör och jag vill verkligen göra ALLT på min lista.. Nått jag absolut INTE vill göra är att svika Linda! Undra bara hur roligt sällskap jag skulle vara.. :/ Men jag ska banne mig dit iaf och smitta alla iaf.. *thihi* :P Sen iväg och jobba dagen efter.. Jag lär va lagom mör efter det.. *thihi* ;P

Jag måste ju hitta mina skönhetsprodukter (som jag alsdrig använder) som jag ska tipsa om.. ;P *thihi*

Men nu ska jag sova som jag aldrig sovit förut!! Eller nått sånt.. *haha*

Natti Natt!!

Hoppas du får en trevlig städstund med Simon! ;D Tråkigt att han hann före mig.. *haha* Jätte tråkigt.. NOT!! :P

Kommentarer
Postat av: Toge

Jag tittade på Jay Leno igår kväll lr. natten till idag.. Där en massa barn fick svara på en massa frågor om kärlek osv.. Väldigt roligt faktiskt, ett barn fick frågan; - Vad skulle vara en dålig alla hjärtans dag present tycker du?
Barnet svarade: En näsduk med en massa snor på.. haha!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback