God morgon!

Fy vad jag är trött.. Ge mig mera sömn tack! Elliott vakna i natt och han var inte helt okej i magen.. På väg till badrummet la han oxå av värsta rapen och fy f*n vad det lukta.. En riktig äggrap!! Bläää!
Men han somna om rätt bra sen, det tog väl en liten stund men sen däcka han igen.. ;P

Imorse vart vi väckta av att Daisy kom. Man märker att Elliott är sjuk för annars brukar han vara vaken innan Daisy kommer men inte idag.. Men men det är väl bara bra att gå upp kl. 8.16.. ;P

Idag hade vi igentligen ett möte inplanerat men jag ringde precis och avbokade det eftersom Elliott är så snorig och grinig och sen så mår inte jag så bra heller.. Mötet skulle ju vara mitt i Elliotts bästa sovtid oxå så då kände jag att det är bättre att omboka till en annan dag för att Elliott behöver verkligen sova all tid han kan nu när han är sjukling!

Ska ringa mamma nu och säga att hon kan få ta både Daisy och Oliver.. *thihi* Och Elliott.. Fast det vill hon nog inte.. *haha* Så kinkig.. :P Men fy vad jag vill tillbaka till min säng!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback