God morgon!

Ja nu e vi uppe.. Vaknade på ett mindre roligt sätt idag.. Nämligen av att jag hör att Elliott kissar.. :/ Jätte kul.. NOT!! Han hade dragit av sig blöjan och stod och kissade på sin huvudkudde.. Kul.. :/ Nu blir det till att börja med pyjamas på honom för att det inte ska hända flera gånger! Han kan inte hålla på så där..
Nu, sedan ca 2-3 dagar sedan, har jag varit tvungen att sätta på honom en body om dagarna så fort han gått upp för annars drar han av sig den, vilket inte är så bra alla gånger.. Men han har hållt sig borta den om kvällarna men tydligen inte längre.. *suck*

Och för att hoppa över till nått helt annat: Jag har hittat min kamer!! :D Den låg brevid sängen på golvet.. *haha* Jag har inget minne av att jag lagt den där.. :S Skumt..
Man kanske ska lägga den på laddning, jag tror batteriet håller på å tar slut.. :/ Men nu ligger Udden och sover där inne så det får vänta lite.. :)

Kommentarer
Postat av: Toge

Jaha, så du har hört talas om att det finns bodys.. =P

Postat av: Essan

Han tränar väl på att göra helikoptern!! :p

2008-02-17 @ 12:21:33
URL: http://dezember.blogg.se
Postat av: emel

hehe aa han är snäll han micke ;)

det ska bli en pin-upa på vänster överarm.tror det blir vänster iaf eftersom jag har en drake på höger skulderblad hehe..=)

ja det är lite tråkigt faktiskt:( men men..

hoppas allt är bra ?
kram

2008-02-17 @ 12:36:49
URL: http://emelpemel.blogg.se
Postat av: Anonym

hehe vilken buse;) det börjas tidigt haha... nämen kanske han vill börja potttränas?=)

2008-02-17 @ 13:11:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback