Glad flicka!

Nu är Nathalie glad! :D Jobbet ringde precis och ville att jag skulle jobba på lördag så jag är väldigt glad! :D Konstigt.. *haha* Från att inte kunnat tänka mig att någonsin börja jobba så går jag och längtar tills nästa gång jag ska jobba! ;P Fast jag har fortfarande lite svårt att se att jag ska jobba heltid och klara mig på min egen lön och tillochmed kanske få pengar över varje månad så att man skulle kunna spara och kanske åka utomlands! :)

Självklart vill jag det mer än nått annat men än har jag inte kommit så långt att jag kan se det framför mig som en möjlighet utan det känns fortfarande bara som en dröm att jag ska klara av det.. Men det är klart att jag ska klara det! ;D Underbara framtid! Då blir det hus på landet och hela fadderullan.. Kanske tom sommarstuga nere i Laholm (lr ja i krokarna iaf).. Vart jag nu skulle kunna hitta det men det är väl ett måste?! ;P *thihi*

Nu mår jag jätte bra iaf! Så nu blir det matlagning och lite städning! :D Har haft MTV på nästan hela morgonen och dom har spelat massa gamla hits från 90-talet typ så det har hjälpt humöret oxå! Minnen.. Ljuvliga minnen! :D Trots att jag har mått dåligt som ung så förknippar jag ändå min barndom som en glad tid just för att jag mådde ju ändå för det mesta bra. Eller så har jag bara "glömt" det dåliga. Men det är väl bra det med! *thihi* :D Varför fokusera på det negativa som varit när man kan njuta av alla glada minnen som varit istället?! ;D

Nu ska jag dansa till Sugababes.. Tudelu!

Kommentarer
Postat av: Toge

Toge Löövar Styvbjörn

Postat av: Johanna

det låter som en bra ide. verkligen.... kidnappar linda då

2008-02-28 @ 15:50:50
URL: http://scorpiongirl80.wordpress.com
Postat av: Maria

Haha Jag kommer uppdatera mycket om hur det känns o så, med bilderna vet jag inte, haha, med linne på kanske :)

2008-02-28 @ 16:30:10
URL: http://mariapettersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback