Dummsingar!!

Var iväg till Ica och dom kunde fortfarande inte hitta mitt paket, dom ringde postsupport och grejjer. Men nada.. Dom tipsa om att jag skulle ringa Ellos och säga till dom att jag inte fått paketet, att det kommit bort på vägen och så..

Så efter jag hade gett Elliott mat så ringde jag till Ellos och vad säger dom där?! Jo paketet har blivit tillbaka skickat!! Väldigt skumt då jag fick min avi i förra veckan och på den står det att jag har till den 3 mars på mig att hämta ut.. Jätte kul.. Eller inte..

Men hon i Ellos växeln var jätte trevlig och sa att hon kunde beställa om alla sakerna, hon skulle bara kolla så att allt fanns.. Och allt fanns förut de svarta byxorna, dvs dom jag mest ville ha! *suck* Så då sket jag i hela beställningen.. Så många roliga saker var det inte.. Men visst känns det surt. Just byxor har jag knappt några oxå..

Så nu e jag lite små sur på Ica.. Har lust att bomba dom lite.. Fast jag får väl se det från den ljusa sidan; Nu har jag 345kr att leva loppan för.. *mouhahaha* Fast det finns väl hål att stoppa dom i oxå.. :P Kommer väl som alltid nån påminnelse på nån räkning man glömt/tappat bort.. Well well.. Jag väljer att se det från den ljusa sidan och låtsas om att jag just vunnit 345kr på lotto.. *haha* :P

Kommentarer
Postat av: Lexie

fin bloggdesign :D

Postat av: Gisele

Jag säger ju det...
SPARKA DOM PÅ SMALBENEN!!! GRR!!!!

2008-02-27 @ 19:40:17
URL: http://deliciousone.blogg.se
Postat av: Tu Madre

Haha, precis! Tur att de inte tömde väskan och slängde ner allt i toan :D

Men vad håller din ica på med? :O hoppas du slapp betala avgifter för porto och sånt? nä, låtsas att du vann på lotto - det lät som en bra idé.
Som hämnd kan du ju fylla en hel kundvagn med varor inne på ica och sen lämna den nånstans mitt i affären och gå ut. kanske köpa med dig en påse godis eller nåt. då har de litte att syssla med de jävlarna; hålla på och lägga alla varor på rätt plats! hahaha

2008-02-27 @ 20:10:04
Postat av: Maria

Jag lovar, kommer någon hit med bullar så kommer det en bulle på posten till dig, hihi

2008-02-27 @ 20:30:42
Postat av: crazyangel

Vill du va med och tävla omen hundtröja så kika : http://crazyangel.blogg.se/1203597469_tvling.html#comment Har du inga bilder på dina vovvar? *nyfiken*

2008-02-27 @ 20:38:16
URL: http://www.crazyangel.blogg.se
Postat av: Ladysoul.se

Gud vad retfullt :( :(

2008-02-28 @ 06:38:48
URL: http://ladysoul.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback