Dumma Ellos!

Som jag skrev så ringde jag ju till Ellos och pratade med dom om mitt paket och dom hade ju fått tillbaka det och bla bla bla bla men det slutade ju med att jag avbeställde hela paktet eftersom byxorna, som var det jag mest ville åt, inte fanns kvar..

Tänkte att jag skulle bojkotta Ellos iaf ett litet tag men så i natt när jag inte kunde sova så "råkade" jag lägga en beställning på några byxor.. :P Som sagt har ju knappt några byxor.. :/ Och så nu när jag gick in för att kolla till min beställning så vad ser jag?! Jo det är ju nån som beställt om min gamla beställning men istället för 345kr skulle den nu kosta 410kr för att nu skulle jag få betala fullt pris på byxorna istället för 74,90kr som jag tyckte lät så bra.. ;P

Och eftersom jag inte har råd med båda paketen denna månaden (har knappt råd med ena.. ;P) så slängde jag mig på luren nu för Ellos har öppettid till kl 21 så det var i sista sekund jag kom fram men jag kom fram! ;P Och nu sa hon att hon skulle avbeställa ordern så jag hoppas verkligen att hon gör det! Annars jeeevlar!! :P Då bombar vi dom! *haha* :P




edit: Såg nu att den var borttagen från mina beställningar på sidan så nu e allt back to normal.. ;) Snabbt och smärtfritt.. :)

Kommentarer
Postat av: Tu Madre

Nu bojkottar vi ELLOS och ICA!

Postat av: Az

vilken tur du hade!

2008-03-02 @ 12:55:16
URL: http://azzle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback