Duktig hund!

Ja innan vi går och lägger oss måste jag ju skryta lite om mammas duktiga hund.. ;P

Kissekotten är super duktig på inkallning!! Iaf här.. :P

När jag går ut med mina små monster på nätterna, dvs efter klockan tolv, så brukar jag alltid ha dom lösa då jag har märkt efter att ha bott här i 3år att det är typ aldrig nån ute efter kl 23.. :S Men självklart har jag ju alltid kopplet med mig utifall det skulle komma nån. Och oftast brukar Oliver vara så upptagen att nosa omkring och kissa överallt så jag hinner märka om det kommer någon innan han gör det.. :P

Men iaf.. Nu när vi var ute så gick jag ut och kollade lite i förrådet och tappade helt bort mig och glömde kolla till hundarna och sen när jag kom ut ur förrådet så såg jag bara Oliver.. Eftersom det är mitt i natten vill jag ju inte ställa mig och ropa och skrika efter dom så jag gjorde bara ett puss ljud och Kotten kom som skjuten ur en kanon! :) Hon kom på en gång.. Samma gjorde hon tidigare idag då jag gick ut till kaninen för att ge honom lite gottigott så öppna jag grinden och lät henne springa och nosa lite och kissa och så fort jag "pussade" åt henne så kom hon.. :)
Hon är så duktig.. Och bara för att se så det inte bara var en tillfällighet var jag ju tvungen att låta henne springa iväg igen och nosa lite och sen göra på samma sätt igen.. *thihi* Gjorde väl så 2-3ggr till.. *thihi* :) Oliver e lika duktig han fast frågan är om Kotten inte är snäppet bättre.. *thihi* Men det kanske är för att hon ser mig som en trygghet på ett helt annat sätt än vad Oliver gör.. Oliver känner ju till området här omkring och känner sig säker ute, nått hon kanske inte gör på samma sätt.. :)

Men men.. Var tvungen att skryta lite.. Nu tror jag att både Ollan och Kotten tycker att vi ska gå och snarka kudde.. ;P

Natti natt.. (igen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback