Väntar..

Mamma och Lasse har fortfarande inte kommit hem..
Elliott har somnat på soffan..
Och jag har lust att gå in och lägga mig inne hos Astrid och valpen..
Trött trött trött trött..

Hur ska jag ens orka klä på Elliott och mig själv också för den delen sen när det blir dax för oss att åka hem?
Nej det blir ett senare problem..

Jag har iaf smörjt in Elliott och det är ju faktiskt det viktigaste! ;)
Elliott gillade det INTE!
Han hatar kladd, precis som jag!
Smörja och sånt äckel är inge kul!
Usch!

Nu ska jag gå och ta en mandarin tror jag..
Kl 21 ska jag kolla på 5:an.. Pregnant man!
Spännande! ;)

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Trist med modeakuten :( Faktiskt hört några som har haft problem med den när det gällt leveranser etc. så jag deltog aldrig i deras tävlingar :S


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback