Trött..

Äsch nu sket jag i det..
Trycke så att alla skulle markeras som lästa..
Orka gå igenom över 300 inlägg till..
Nej då lär jag aldrig få sova..

Måste ju orka med dagen imorgon också.. Eller ja idag! :P
Har tre möten jag ska på..
Kl. 9 är det husläkaren
Kl. 11 är det Birgitta på soc
Kl. 15 är det Unga vuxna

Innan första mötet ska jag hinna lämna Elliott på dagis också.. Så det gäller att gå upp i tid!
Där är jag lite duktigare än Udden! Jag sätter klockan på ringning och sen så är jag snabbare än honom. :P
Jag kan klä på Elliott och fixa mig själv på typ 15min.. För udden tar det minst 45min..
Men så länge jag får sova medans han degar så gör det mig inget.. *thihi* :P
Men jag vill att han ska lämnas innan 9 iaf för kl 9 är det samling och det vill jag ju att han ska vara med på.. :)
Men Udden är snäll som går upp med honom och låter mig få sova så jag ska väl inte klaga.. ;P *thihi*

Nu ska jag ta nått å dricka och sedan ska jag gå och lägga mig.. Måste bara se hur Cold Case slutar.. Vem mördade Billie?! Spänningen är oliiiidlig! Hoppas jag inte somnar innan jag hinner få svaret bara.. :P Risken är stor.. *haha*

Kommentarer
Postat av: Patrik

Den knappen kan rädda ens fritid ibland.. ;-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback