Suck..

Jag kan inte somna.. :(

Vet inte hur jag ska göra med Elliott imorgon.. Dagis eller stanna hemma..
Hmm... Får väl sova på saken!
Om jag kan somna dvs! :P

Måste ju lämna den där jävla julbocken också! Det är den jobbiga jäveln som spökar!
Det är därför jag inte kan sova!!
Jobbigt!!
Skickade iväg Udden tidigare idag för att lämna den men han hittade inte dit han skulle! :/
Well well jag får väl lämna den på dagis imorgon istället..
Har man inte haft tid så har man inte..
Och vi försökte ju gå iväg med den i lördags men då kräktes ju Elliott precis när vi skulle gå utanför dörren..
Lyckat! :P

Måste ringa doktorn också..
Uscha puscha!
Sova sova säng säng säng!
Nu vart jag ju helt plötsligt jätte trött bara jag kom på allt jag måste göra.. :S
Uscha puscha!

Ska lägga mig och försöka somna igen! :)
Behöver ju mina krafter till imorgon då jag ska vara hundvakt och få besök och det ena med det tredje! :P
Håll tummarna att jag kan somna nu! :)

Kommentarer
Postat av: Gisele

Taaack!

Nu blev jag jätte glad =D

Börjar väl trivas lite bättre i frillan, men jag är inte riktigt där än.. :/

Postat av: Pluttolf

Hoppas du kan sova sen! Ja det är jobbigt när man vant sig att ha maskin. Kände att jag måste ha en igen.

2008-12-09 @ 23:08:44
URL: http://pluttolf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback