Personbevis..

Nu har jag precis beställt hem ett personbevis så att jag kan få arslet ur vagnen och beställa hem ett nytt id-kort!
Orka gå runt med passet.. Passet som Elliott förövrigt slarvat bort.. :/
Fast jag lovar att det lär komma fram alldeles strax efter att jag har beställt ett nytt id-kort. Men det tackar vi ju inte nej till.. ;) Det behövs ju bådeoch! :)

Idag var det igentligen tänkt att jag och mamma skulle iväg och julshoppa men eftersom Udden, dvs barnpassaren, är sjuk och även Elliott också för delen så vart det inte av.. :( Elliott har feber och är jätte seg.. Vi gick inte upp förrens vid 12 idag.. Jag trodde verkligen inte att klockan var så mkt.. :S
Han som somna på soffan vid 20-tiden igår. :) Mammas lilla skitgris!
Eller kladdgris kanske man ska säga.. Han är ju alldeles kladdig nu med alla hans krämer och gojs.. :/
Men hans eksem har redan blivit bättre! Jag körde Locoiden endast på benen och benen vart faktiskt bättre under natten så nu på morgonen så vart det hela kroppen som fick bli insmord så nu hoppas vi på det bästa! ;) Men jag känner mig positiv! :D Äntligen kanske han kan få bli kvitt med allt kliandet! Men däremot får han börja vänja sig med kladdet! :P Han är ju precis som mig! Gillar inte när det är fettigt och kladdigt.. Så att smörja honom är inte något jag tycker är speciellt roligt för jag blir ju alldeles kladdig om hela händerna.. Uscha!
Men det känns ändå bättre att göra det med händerna än att ta på sig handskar. För eftersom han inte gillar det heller så blir det ju inte bättre av att jag tar på mig handskar. Känns som att då visar jag ju honom att det är "okej" att inte gilla kladdet.. Om ni förstår vad jag menar..

Nu ska jag övertala mamma att vi har tid att åka in en snabbis till uppsala och kolla några klappar iaf.. ;P
Tror nog tyvärr inte att det kommer att gå så bra.. :/ Blir nog att vi får åka hem till sjuklingen Udden.. :P

Kommentarer
Postat av: Johanna

ja det tycker jag du ska göra kram

Postat av: Johanna

jag har gett dig en utmärkelse på min blogg

2008-12-18 @ 19:52:42
URL: http://scorpiongirl80.blogg,se
Postat av: membeel

Meeen Natteliiiiii :( om inte du börjar komma in på msn igen snart så kommer jag GRÅTA!!!!! Jag har ju inga vänner att prata med :O

2008-12-18 @ 21:41:22
URL: http://makemyworldspin.blogg.se/
Postat av: Wysteriia

Svar: Jaaaaa hundar som är rädda för smällare ska vara på landet ^^ Vår gamla hund var också rädd för såna, stackarn! :(

2008-12-18 @ 22:19:11
URL: http://Wysteriiasblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback