Min önskeplåtning..


Min önskeplåtning är en plåtning där min mormor står framför kameran!
En underbar personlighet i sina bästa år! 73år på passet men inte en dag över 25 i sinnet!
Som min mormor ser ut nu vill jag minnas henne hela livet!
Just därför önskar jag mig en plåtning med min mormor som modell!
Finklädd inomhus och med det vackraste och underbaraste leendet endast en (min) mormor kan ha! :)

Det är min mormor jag har att tacka för min estetiska sida!
Det är henne jag har ärvt min älskan till teatern och allt som hör därtill! :)
Tack världens underbaraste mormor för att du finns! :D

Klicka på bilden för att komma till tävlingen! ;)

Kommentarer
Postat av: Lily [ L i n d a . B l o m ]

Hejsan! : ) Du får endast välja bland cheap monday-jeansen : )


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback