Ledsen..

Nej nu vart jag faktiskt lite ledsen..
Igen kommer dessa känslor över hur nerprioriterad man är bland sina såkallade vänner..
Men det är ju det att man får inte säga vad man tycker för att då blir det ett jävla liv..
Det enda jag kan tänka på är; tänk om jag hade gjort så mot henne, då hade det minsann blivit liv i luckan..
Minns bara vilket liv det vart en gång när jag väntade Elliott och inte mådde bra nog att följa med en kväll..

Men men det är väl bara att glömma och gå vidare..
Har redan blivit visad flera gånger genom både tal och handlingar att mina känslor inte räknas..
Jag får inte säga hur jag upplever saker för att då blir det fan i helvetet..
Syftar inte längre bara på en person kanske jag ska säga för att inte göra saker och ting värre än vad det redan kommer att bli.. :/

Jag är trött på det här jävla spelet om att man inte får säga vad man tänker och känner och kunna prata om det som vanligt folk utan att nån börjar skrika och direkt börjar snacka om att "jaha då kanske vi ska skita i att vara vänner"..
Varför kan man inte bara få disskutera och kanske säga att ja men det här som du gjorde nu gör att jag känner mig si och så och bara kunna prata om det.. Nej men sånt går inte för sig.. Så vuxna är vi tydligen inte riktigt än..
Tråkigt..

Äsch nu skiter vi i det här!
Nu har jag fått det ur mitt system för denna gången så nu droppar vi väl det här..
Men jag är besviken.. :(

Orkar inte kolla igenom så att jag stavat rätt och skrivit så ni förstår! :P Jag skrev detta för min egen del.. Sen är det så nedrans jobbigt med denna lilla skärmen.. Den är verkligen puttenutteliten! Och jag kan inte sitta vid den utan att tänka på en viss bloggerska som har en liten vit minidator som hon ofta tar med sig till espresso house.. Nån som kan gissa vem?! :P *haha*

Nu vill jag ha nått gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback