Idiot!

Här sitter jag och håller på å frysa ihjäl!
Det är verkligen hur kallt som helst..
Sitter och tänker att det måste fan vara nå fel på den här lägenheten..
Ställer mig upp för att gå på toa och när jag precis ska öppna dörren till toan så känner jag att fan här var det ju ännu kallare.. :S Kommer på mig själv att undra om det kommit nån reklam lr nått som gjort att brevinkastet fastnat öppet.. Det kan göra det ibland om det råkat fastna en bit papper i den..
Men nej! Sen slår det mig! Jävla pucko! Jag öppnade ju fönstret inne på toa förut! Jag gör alltid det då jag gör rent lådan, fast jag kom ju av mig så jag har inte gjort lådan än.. :P Men då var det ju inte så konstigt att det har varit så himla svinkallt, fönstret har ju varit mer lr mindre halvöppet!! Brrr!!

Men nu är det stängt iaf! :P Så nu ska jag väl slippa att frysa lite.. ;P Iaf på en liten stund kan man tycka.. ;)

Kommentarer
Postat av: Pluttolf

Dussigt! :-)

Postat av: bella

jag satt vid datan igår och undra oxå varför det var så jÄvla kallt haha men så är det när man städar och vill ha in lite bättre luft. hoppas det är okej mer er //Puzzzzz

2008-12-30 @ 01:24:50
URL: http://vaniljmousse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback