Hemma igen..

Nu är vi hemma igen efter vårat tandläkarbesök och våran shopping..
Tog väl bara sisådär 3 timmar lr nått.. :P
Liw vart en tand fattigare och mamma ca 2000kr fattigare.. :P
Men mamma vart ju lite mat rikare medans Liw bara vart rikare på smärta! *haha*
Taskigt läge! :P

Nu har vi förhoppningsvis fått med oss allt som behövs för morgondagen.. :)
Blir en tre rätters middag för mig, Elliott, Felicia, Kajsa, Liw och Adia.. :) Jag och barnen mao.. :P

Till förrätt blir det; Rostmacka med prickikorv till småungarna och skagen lr tonfiskröra för mig och Liw..
Till huvudrätt blir det; Taco.. Samma för alla.. :P
Och till efterrätt blir det; Ev. kladdkaka m glass lr grädde.. Eller så blir det marängswiss.. Har inte riktigt bestämt mig än och lär nog inte bestämma mig förrens imorgon då jag måste ställa mig och göra det hela.. :P

Sen när vi är så mätta och runda så vi inte orkar mer så blir det chips, popcorn och godis i farliga mängder.. :P Säger vi.. *haha* Adia och Elliott ska ju gå och lägga sig senast kl 20 så för dom blir det ingen uppesittar kväll! Dom orkar ju inte dagen efter då dom små bråkarna! Eller bråkarna och bråkarna jag tror nog att det är dom som är dom lugnaste.. :P *haha* Fast det återstår ju att se.. ;P

Eftersom jag är äldst och bestämmer så är det ju bäst att alla lyssnar på mig för att annars kommer dom att få inleda det nya året med att få stryk! *haha* :P Eller ja dom kommer att få inleda den hungrig iaf för jag tänker inte laga mat till nån dumming! *grrr...*

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Svar: Dom gör ju det :P Meeeen nu kan jag iaf köpa något som jag kanske inte unnat mig i vanliga fall :P

Postat av: The HansonSisters

ja det är helt sjukt hur folk ska hålla på, okey på nyår, men dom behöver ju inte smälla dagarna runt om!! usch..

2008-12-30 @ 23:41:33
URL: http://hansonsisters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback