God natter..

Jag tänkte att jag skulle vara lite duktig och gå och lägga mig i tid för en gångs skull..

Udden är här och ska ta hand om Elliott imorgon medans jag jobbar.. Ska bara jobba kort dag imorgon.. *haha* Typ som om den är så lång annars då.. ;P Kortare då, låter det bättre? :P

Eftersom Elliott varit dålig i magen så vill jag inte riskera att han smittar mamma och hela bunten där borta! Det är mycket bättre att han bara smittar ner sin pappa då! *haha* :P

Eller först ska jag nog umgås lite med lillgubben, dvs Udden! Han vill att jag ska spela nått värdelöst spel med honom.. :/ Bråkig gubbe! :P Och mat ska jag laga också tycker han! Det kan han ju glömma! *mouhahahahaha*

Natti natt!
Sista inlägget för idag! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback