Brr..

Usch det är kallt!
Jag ska gå och lägga mig under täcket tror jag..
Elliott fick nyss sin välling och tog då min plats i soffan.. :P
Jag hade hoppats på att han skulle somna till en stund, nån timme eller två bara men icke sa nicke..
Jag gick och släckte överallt för att göra chansen större men nej då!
Han har precis gått och tänt överallt igen! *haha* :P
Min lilla gospelle!

Nu ska jag lägga mig under täcket och försöka att INTE somna! :P
Kanske ska koka lite kaffe eller gå och hämta tandpetare att hålla uppe ögonen med! *haha*

Har sovit allt för lite i natt! Borde gått och lagt mig samtidigt som Elliott men nej då så duktig var man inte! :P Som vanligt då mao.. *haha*

Nu kan jag gå och lägga mig i soffan utan risk för att somna för att Elliott sitter och leker med hans födelsedagspresent han fick igår och den väsnar som sjutton! Funderar på att tejpa lite på den så att den inte låter så där jävla mkt! Det gör ju nästan ont i öronen.. :S Och tänkt då Elliott som har bättre hörsel än mig.. :S Nej ingen höjdare!!
Ska man ta en bit silvertejp kanske?! ;P

Kommentarer
Postat av: Linda

hej söt! Du har blivit utmanad på min blogg! Grattis till Ellan i efterskott ^^ Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback