Äventyr..

Nu ska jag och Elliott ut på äventyr.. ;)
Shoppa upp våra sista 50 kronor på Ica.
Blir väl bröd och cheesecake till Elliott tror jag.. ;P
Sen förbi banken och skriva ut ett kvitto på att hyran är betald.
Sen vidare till andra sidan av spåret och hämta upp en sak.
Och sen förbi dagis och lämna den där julbocken tror jag..
Sen var det väl inge mer.. Jo vi ska hämta ut nått på Ica också tror jag..
Känner mig inte helt okej så jag vill inte gå allt för långt hemifrån.

Vart inge kaffe.. Jag la mig på soffan och bara dega istället..
Elliott varva mellan att ligga brevid mig, sitta brevid mig, stå framför tv:n och klättra på mig..
Kändes som jag hade hans kalla fötter på mig hela tiden! Ja förutom när han stod vid tv:n då! *haha*

Nej nu ska vi gå.. :)
Efter vårat äventyr måste vi ju hem och ta ut hundarna och sedan gå på ännu mera äventyr fast med dom! :P
Synd att man inte får ta med hundar in i affärer och sånt. Mina hundar är ju bortskämda och inte vana att vara ensamma hemma. Dom får ju mer lr mindre alltid följa med.. Den som det är värst att lämna är dock Molly.. Oliver har jag ändå lyckats vänja lite.. Men Molly gillar INTE när man lämnar henne! Hon blir jätte ledsen och börjar gnaga sönder saker..
Förra gången hon fick vara hemma "ensam" (helt ensam är hon ju inte eftersom Oliver och katterna är här!) så bet hon ju sönder min telefonladdare OCH min glasögon! Tack för det televerket! *suck* Glasögon som är så billiga!
Är väl därför jag har huvudvärk oftare nu.. :/ Är ju van att ha mina glajjor på när jag kollar på tv men inte längre..
Men det är väl ägaren till hunden som ska stå för sånt hon har sönder?! :P Anncha pay up! :P 3000kr kostade dom när dom köptes och det var väl för snart 10år sedan.. :P Jag tror dom gått upp lite i pris sedan dess.. :P
Fast jag fundera på en sak.. Man borde väl kunna gå dit och bara be dom fixa själva bågarna lr ja dom där pinnarna som gör att dom sitter fast på öronen.. :P För glasen är ju fortfarande hela.. Jag ska gå dit nån dag och höra med dom.. Se vad dom säger.. Det kostar ju inget att fråga iaf.. :) Förhoppningsvis! *haha*

Nej nu måste vi skynda! Banken stänger om 20min.. Tur att det bara tar knappt 2min att gå.. Men vi ska ju ta på oss ytterkläderna också och det tar väl 18min.. *haha* :P

Tjillivippen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback