Äntligen hemma igen..

Nu äntligen sitter jag hemma igen med minidatorn i knät..
Min bärbara jag fått från Uddbert är här också men jag har inte satt igång den än.. Den har har ju inte inbyggt modem som denna.. Eller nätverkskort lr vad sjutton saker och ting heter.. :P

Sitter och känner mig inte helt hundra.. :/ Hostar och har lite huvudvärk.. Jag som tänkte åka in till stan imorgon.. :/ Får bli på söndag istället då.. Då lär det väl inte vara en enda kotte ute lr vad tror ni? :P

Ska iaf lägga mig och nanna nu.. Har kollat till alla hampisar och sett till att dom fått mat och vatten.. Hos Qutiepie möttes jag av nått mindre trevligt.. Hon var alldeles blodig om nosen.. Uscha! Först var jag rädd att nån rymt in hos henne och att dom hade slagits men sen såg jag ju att hon höll ju faktiskt på att föda.. Det låg några få ungar i boet och sen låg det en halv unge, dvs en unge utan bakdel i utkanten av boet.. Usch tänkte jag! Och det vart ju inte bättre av att den där halva ungen utan bakdel RÖRDE PÅ SIG!!! AHH!! Jag fick panik! Tog upp och visa udden.. Vad ska jag göra?! Döda den sa han.. Men hur? Jag klara inte av det så jag tänkte att bäst är väl att lägga tillbaka och låta Qutie fixa det själv och bara några få minuter efter att jag lagt ner den igen så var den borta..
Får bara hoppas att hon inte tar bort alla.. Skulle ju vara lite kul med lite bebbar igen.. :) Madigans bebbar börjar ju bli leveransklara.. ;) På måndag är dom levklara.. :) Och jag har fortfarande inte bestämt vilken som ska stanna.. :S Eller jo kanske.. :P Kan nog inte släppa lillkillen.. ;P

Nu ska jag dock sova! Imorgon ska jag betala en massa räkningar.. Usch! Nån som vill köpa mina räkningar? ;P

Kommentarer
Postat av: Gisele

Du får kolla på svt's hemsida..där finns alla klipp, han är rätt så kreativ den där snubben.. :)

Postat av: Mimi Cry

:)

2008-12-19 @ 11:33:07
URL: http://dreamypix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback