9 mötet avklarat..

Jag kom till husläkaren kl.9.02 och var därifrån redan vid 9.10 unngefär.. :P
Det gick väldigt fort idag..
Kan ha berott på att jag inte hade gått ner som det var tänkt.. :P
Jag skulle på denna månaden, dvs från förra gången jag var där, ha gått ner 2kg.. Tyvärr var jag 1,7kg ifrån. Jag hade bara gått ner 0,3kg.. Fast som läkaren sa; Det är ju nästan ett halvt kilo så man får ju se det positiva att man har gått ner iaf..
Ska jag vara ärlig så trodde jag inte det utan trodde mer på att jag skulle ha gått upp.. Hade det inte varför för Elliotts kalas i lördags kanske jag skulle ha gått ner ett halvt kilo! haha! :P Nej men så mkt åt jag inte. :P Jag testade inte alla sorter! haha! ;P

Nu ska jag gå och lägga mig och vila en stund.. Har haft en liten pojke som legat och sparkat mig i ryggen i natt så nu känner jag ännu mer att vi måste köpa en växasäng så att Elliott får en egen säng så han kan sluta ligga och sparka mig i ryggen om nätterna!
Då kanske jag tom slipper sova på soffan när Udden är här.. :P För om Elliott har egen säng så kanske vi tom får plats i sängen båda två; jag och udden! ;P

Kanske är på tiden att jag plockar bort spjälsängen som bara står och tar en massa onödig plats.. Ska nog försöka göra det i helgen.. Förhoppningsvis får jag mina pengar och då kanske jag kan lägga en liten peng på en "ny" säng till Elliott.. :) Ny innebär självklart inte fabriksny för så mkt pengar har jag inte att spendera.. :P Men blocket kan ju förbereda sig för ett besök om några dagar.. ;P *thihi*

Shit fastnade framför tv:n nu ju.. Jag som skulle vila! Men Kitty är ju på tv! Me like Kitty! :D
Jag får helt enkelt vila framför tv:n.. Som vanlit.. *haha* :P
Kan ju faktiskt gå hem och vila efter 11 mötet också.. ;P
No rush!

Får ta en huvudvärkstablett istället.. Vilar hellre bort huvudvärk än tar en tablett..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback