890 inlägg..

Man har inte tid att vara sjuk om man ska hinna med alla blogginlägg som skrivs såhär i juletider! :P
Jag har inte orkat kolla speciellt många bloggar nu när jag varit sjuk och det är ju sånt man får en smäll av sen när man blir frisk.. :P
Förut kollade jag ALLTID igenom precis varenda en.. Men nu de sista 2ggr har de blivit att jag har kollat igenom några och sen så har jag tryckt att alla som lästa.. Orka sitta och läsa igenom tävlingar och skit man inte kan delta i längre.. :P

Nu sitter jag alltså och läser om saker som hänt INNAN julafton.. Det känns ju inte lite konstigt det.. :P Inlägget jag läser nu är från 21 dec.. :S Man får påminna sig själv flera gånger att det är gammalt material man läser.. ;P *haha*

Jaja ska väl inte sitta här och babbla utan läsa snabbt så det strax blir klart.. :P
Mycket skönare att sitta vid mammas stora dator än den lilla fisdatorn! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback