Uppe och hoppar!

Eller nja hoppar gör jag väl inte riktigt än.. :P Det kommer nog att ta ett tag.. *thihi* Men uppe är jag! :)

Ska fixa lite och sedan ska jag iväg och fixa lite saker innan jag hämtar upp Elliott som slutar på dagis kl 12.30.. Dvs om ca en timme.. :) Första dan han har varit lämnad själv hela dan på nya dagiset! :) Kul! Får vi se hur det har gått då.. :)

Man kanske ska skynda sig om man ska hinna med allt innan han ska hämtas upp.. Dom blir nog lite sura om man kommer för sent. :P Får se vad vi ska hitta på efter dagis då.. :) Jag måste köpa nått att äta iaf så en tripp förbi ica blir det iaf.. :)

Vad ska ni ha för er idag då?

Kommentarer
Postat av: Essan

Men jag har väl alltid varit lite sne? :p

Näää men det e väldigt svårt å ta kort på sig själv när ens mage sticker ut 250 meter, armarna räcker inte till så det ser lite snett ut :p


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback