Tung helg..

Har varit en rätt tung helg.. Nästan så att jag inte kommer ihåg vad som har hänt.. Har inte haft speciellt mkt tid att sitta vid datorn.. Jag har knappt hunnit vara hemma nått.. Elliott verkar ha nå seperationsångest för att han vägrar att ligga inne i sovrummet just nu medans jag är vaken. Så just nu ligger han i soffan och nannar sött.. :) På soffan sover han kalas bra men så fort jag går in och lägger honom i sovrummet så börjar han gråta..

Har hänt lite tråkiga saker i helgen också men det kommer att bli bra snart igen.. Men det känns väldigt tungt i mitt hjärta.

Imorse vakna jag med värsta ryggvärken så nu har jag sagt åt Udden på skarpen (haha) att vi måste köpa våran julklapp lite tidigare än väntat! Och det lät inte direkt som att han hade något emot det. Kan väl tänkas då det är han som får sova på de trasiga fjädrarna.. :P Så nu ska här kollas sängar! ;) Får man prov sova dom över natten tror ni? :P Jag vet ju inte riktigt vad jag behöver; en mjuk eller hård säng? Jag tror dock att jag vill ha en lite mitt emellan.. :)

Vad har jag gjort idag då? Jo idag var det jobb.. Innan jobbet hände det inte så mkt.. På jobbet hände inte heller så mkt.. Det var väldigt lugnt. :) Så det är lagom laddat tills att Gittan kommer imorgon. :) Alltid trevligt att lämna lite färdiga saker till nästa man (lr i detta fallet kvinna) som kommer. :) Då slipper hon göra några spånsäckar för det finns klara, hon behöver bara göra 2-3st halmsäcker och kanske 5-8st hösäckar.. :) Jag räkna aldrig hur många jag lämna kvar men det var väl runt 10st lr nått och Gittan brukar se till att det finns ca 15st lr nått när hon jobbar. :)
Det tråkiga dock med att lämna så här är att jag vet att det är oftast ingen som lämnar så åt mig.. :/ Men men då har jag inte tråkigt när jag kommer på morgonen iaf.. Fast det hade varit trevligt att inte behöva känna att man ska stressa ihop säckarna hela tiden.. Men men.. Jag klagar inte.. ;P Jag trivs med mitt jobb.. Hellre det än att göra ingenting! :)
Känns bra att tjäna lite pengar.. ;) Och så får jag hålla på med nått som jag trivs med! :)

Nu ska jag fortsätta surfa runt lite.. Kolla mina mail och lite sånt.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback