Trött!

Gud vad jag är trött på människor just nu! Allt jävla skit jag har fått höra idag! Ahh jag blir GALEN!!

Folk säger en sak, gör en helt annan.. Ljuger och hittar på..

Finns riktigt få som man verkligen kan lita på.. Just nu är jag inte ens helt hundra på att jag ens kan lita på dom att göra det dom säger..

Jag måste fan sluta vara så jävla snäll.. Jag blir ju bara slängd i väggen varje gång.. Blir sviken och besviken hela tiden! Jag vet inte hur mkt mer jag orkar!

Och att alla ska ta åt sig av saker som inte har med dom att göra också! Jag blir galen!

Jag vet inte vart jag ska ta vägen.. Blir så ledsen.. :´(

Får se om det blir bättre imorgon.. Jag kan ju bara hoppas att detta är resultatet av sömnbrist.. Men det jag fick höra idag var ju ändå droppen.. Jag fattar inte hur en person kan göra nått sånt?! Jag har inte varit annat än snäll mot henne.. Fan jag är RIKTIGT besviken!!

Kommentarer
Postat av: Gossip & Fashion

ibland känns allt piss, verkligen.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback