Trött trötti trött trött..

Ja efter 4 timmars sömn och en halv dags håligång så blir man ju inte direkt pigg..

Har iaf haft trevligt idag förutom när Elliott vart getingstucken på TUNGAN!! Fy vad hemskt!! Men han var knappt ledsen i 5min den tuffingen.. Det var nästan värre när jag försökte ta bort taggen än när han vart stungen.. :S Skummis.. Tur att han inte visa nå tecken på allergi iaf! Hade ju varit livsfarligt och speciellt på tungan! :O

Nej nu ska jag gå och lägga mig så att jag orkar upp i en bra tid imorgon. :)

Natti Natt!

Kommentarer
Postat av: belinda

se där! va roligt :)



Jag har haft 3 hamstrar..dvärghamstrar ^^ Men dom bråka nåt så in i med varandra. Så vi fick ha 3 burar i slutänden :/ Men dom är allt bra söta!

Händer i veckan då?



kra,

Postat av: Asall

Fin design!

2008-08-03 @ 23:48:48
URL: http://taslimi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback