Trött..

Nu har jag varit och lämnat Elliott på dagis.. Han skrek mer än vad han brukar.. :/ Inte bra det! Men det går förhoppningsvis över. Kan man ju hoppas..

Nu ska jag dra av mig kläderna fortare än kvickt och lägga mig ner i sängen igen och sova nån timme eller två. Behöver verkligen det känner jag! Har inte varit en rolig natt i natt heller.. :/ Fast den hade varit bättre om jag hade gått och lagt mig i tid! Där får jag ju skylla mig själv. Men efter klockan 3 så är allt Elliotts fel! :P
Han får sina perioder ibland då han vill ha välling mitt i natten och just nu är han inne i en sådan period.. Jobbigt! Och då har han ändå fått mat + 2 flaskor välling strax innan han har gått och lagt sig. :/ Matvrak!

Och Molly är till salu! Nån som vill ha?!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jasså de har inte jag hört faktiskt

2008-08-28 @ 15:27:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback