Trevligt!

Kärleksdejten sluta ju bra.. 5min kvar av filmen och man hör bara: SPLASH! Jag tänkte direkt: Nu har nån spillt ut sin läsk.. Men sen sekunden efter verkade inget stämma.. Några ååhhar sig och har sig och jag börja rätt fort inse att det var ingen läsk det där.. Inte ren läsk iaf.. :/ Jag reser mig och går förbi udden och ställer mig i hörnet och rätt snabbt efteråt följer folk efter mig och sen kommer det en kille och efter honom en tjej som inte såg allt för glad ut.. Sen kom lukten..

Vad tror ni hände?! :O

Joo stackarn hade ju kräkts! Fy sjutton! Tycker så synd om 'na.. TUR för henne att det var mörkt iaf så inte så många såg henne iaf för det hade ju varit ännu värre.. Udden och jag stod kvar i hörnan och kollade klart på slutet, jag hade tröjärmen för näsan för att det luktade inge gott.. Jag sa även till Udden: Stackars den som får städa på det där.. :P

Sen när vi kom ut från bion så sa jag till Udden att jag hade ju fått lite dåligt samvete då jag i mitten av filmen "råkade" tappa ner ett klubbpapper på golvet men efter det där så försvann skuldkänslorna helt.. Det kändes helt enkelt inte lika farligt längre.. *haha* :P Jag brukar inte vara den som skräpar ner på allmäna platser och biografer och sånt annars men jag fick nått ryck idag och så plopp så råka pappret ligga på golvet.. Det låg ju redan massa skit där så jag tänkte att ett litet papper till skadar väl inte.. Pinnen gav jag till Udden som fick lägga ner i sin påse som jag då hade kommit på att han hade.. :P Och Nötcremen som jag smaska på i början av filmen la jag ner i väskan igen och flärpen jag bet av la jag faktiskt innanför bh:n just för att jag gillar inte att skräpa ner där andra får städa upp efter mig! *haha* Men ibland måste man väl få vara lite stygg oxå.. ;P *haha* :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback