Tradigt..

Man har ju bara så roligt som man gör sig men eftersom jag är så himla trött just nu så orkar jag inte göra mig roligare än vad jag naturligt är.. :P Så just nu har jag rätt tråkigt.. Elliott har slängt ner allt från köksbordet ner på golvet. Sen har han slängt ut lite kattmat på golvet men det har hundarna smaskat i sig.. Sen slängde han ner massa plåster och grejjer på golvet så lite skojj har jag ju fått ha.. :/ *suck*

Hade hoppats på att han skulle gå å vila lite så att jag oxå skulle få lite sömn men det kan jag ju bara glömma.. :/ Nu e det för sent.. Skulle behöva gå till apoteket och köpa lite Bisolvon till Ellis men det får bli om ett tag.. Måste fixa lite kaffe och vakna först.. Har ju dvalat till nu eftersom det är så segt.

Nu ringde telefonen.. :)

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Svar: Man måste ladda hem det ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback