Segt..

Känns som att jag bara går och väntar på att ett mirakel ska hända.. Men det kommer ju aldrig nått mirakel.. :/

Mamma ska snart komma och hämta Elliott så att jag kan gå och skriva in mig på arbetsförmedlingen och sen ska jag dra iväg till Sthlm för att möta upp Eva och Åsa en snabbis.. Måste hinna att ta 16.10 tåget hem annars vet jag en som blir galen.. :P Dvs min mamma som inte vill ha med sig Elliott till stallet..
I värsta fall får hon väl lämna honom hos Kim! Tycker jag.. :P

Sitter redan nu och planerar hur jag ska köpa Caffe Latte på centralen.. Åååhhh längtar! ;P Mums Mums.. Undra om man kan köpa med sig hem en sån där kladdkaksbit.. Nam Nam! Så jeeedrans god!

20min kvar tills att tanten kommer.. What to do? What to do?
Kanske leta upp mitt pass?! Mitt ID kort har ju gått ut så jag går runt med mitt pass.. Men nu har ju Elliott slarvat bort mitt pass.. :/ Inge lattjoo juh.. Vem vill komma och leta med mig?! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback