Rolig överraskning! ;D

Ingen har väl kunnat undgå att det finns en sida som heter GratisBio.se?! Har du lyckats göra det så tycker jag att du borde skära ner på ditt aktiva liv lite och sätta dig vid datorn mera! *haha* :P

Jag har varit medlem där ett tag och har än så länge lyckats samla ihop ca 800p på egen hand utan värvningar. Igår kände jag att det var dax att göra nått så att jag snart ska kunna få ett presentkort hemskickat! Det är väl ändå på tiden tycker jag. :P Så igår satte jag mig ner och kollade igenom massa erbjudanden som gav lagom mkt poäng utan att man skulle behöva göra speciellt mkt.. Så igår passade jag på att göra nått jag tänkt på länge.. Jag vart nämligen medlem både här:



Och här:



Så sammanlagt väntar jag på att få in 960p+7p+300p för att jag var ju tvungen att göra en insättning och spela lite tänkte jag.. Så jag satte in 100kr! Och så började jag spela.. Jag testa nästan jag hitta på sidan och hittade några favoriter.. Hittade ett roligt spel som hette nånting som jag inte minns.. Men det var nått med Super Strike eller nått.. :) Man spela på Slots och ibland så kom det så att man fick Bowla lite.. :) Riktigt kul faktiskt..

Och när jag satt där och spela som bäst vad tror ni händer?! Jag får JACKPOTT! :O Shit pommes frites! Så mina 100kr förvandlades snabbt till över 1300kr! :D Jackpotten var på 1250kr! :D Inte illa pinkat av en trähäst! ;D Först trodde jag att med min tur som jag ligger inne med så har jag gjort nått fel så att jag bara spelar med låtsaspengar men icke sa nicke.. Pengarna är på väg in på mitt konto as we speak.. ;D Så 1200kr rikare kommer jag att bli inom nån dag eller två!

Så mitt lilla poängsökande gav verkligen frukt eller vad man nu brukar säga!!

Så för er som inte redan är medlemmar på GratisBio se till att bli det NU!!! :D

KLICKA HÄR FÖR ATT BLI MEDLEM!



Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Mycket poäng du samlar på dig ;D

Postat av: Pluttolf

Lät ju väldigt bra det där, men sån där tur har inte jag som du har. Hehe! Jo man måste ju gå upp. Ingen semester längre.

2008-08-21 @ 19:07:07
URL: http://pluttolf.blogg.se/
Postat av: Johanna

mmm pringles är jättegott

2008-08-21 @ 20:52:07
URL: http://scorpiongirl80.blogg.se/
Postat av: Eveline

Haha shit, snacka om tur man kan ha. Grattis till vinsten ;D Alltid kul med pengar :P

2008-08-22 @ 04:36:18
URL: http://evelinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback