Pluttinuttiskrutti!

Var precis inne hos hamstrarna och kollade till dom lite och sa go natt o allt sånt.. Och som sig bör när man har småttebebbar så var jag ju tvungen att ta upp och känna och klämma lite!

Och när jag håller på å pussar lite på dom så kommer Tosca och säger att nu får det vara nog så hon tar lill creme dom spot honan i ryggen och bär bort henne. Jag hade precis pussats lite med cremisen så Tosca tyckte väl att det räckte nu.. Men jag vart lite orolig eftersom lilltösan skrek så mkt när mamma bärde bort henne, det brukar dom ju inte göra.. Så jag var tvungen att ta upp och kolla till henne.. Och vad ser jag?! Joo min lilla lilltösa har öppnat ögonen! :D Det hade hon inte gjort 30sek innan när jag hade henne uppe! :D Så hon öppna ögonen när jag var där nere!! <3

Ooo hon gör det ju inte lättare för mig att sälja henne juh.. :( Måste maila lite med Lisa och höra vad hon säger om gulvarning på dom finns den eller är den icke existerande?! Är det ingen gulvarning på dom så är det ju svårt att låta bli att behålla.. :/ Men frågan är om jag ska byta bort henne mot en creme dom spot mosaic.. :S Usch fy vad svåååårt! Well well jag har ju lite betänkte tid på mig. Än är dom inte 4 veckor.. ;)

Nej men just det. Sova var det juh.. *thihi* :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback